Ihanaa lomaa!
Kiitos, Annukka - lomaa on ollut myös kirjoittamisesta ja se on tehnyt hyvää! Nyt kun vaan opin käyttämään koneen uusia juttuja, niin hyvä olisi - kaikkea pitää rukoilla, mistään en selviä ilman rukousta. Enenevässä määrin höperöityminen lisääntyy

Rakkaat lukijani!
Kirjoitin eilen Ajankohtaisen ja se oli paria kuvaa vaille valmis. Sitten kone tilttasi. Mutta hätä ei liene pitkäaikainen, sillä heti juhannuksen jälkeen porhallamme tietokone-eksperttini luo ja jos hän ei saa hommaa toimimaan, niin ihmettelen.
Siihen asti viettäkäämme kesää ja halutessasi voit lukea aikaisempia Ajankohtaisia (joita on yli 3 tuhatta) tai katsella poutapilviä ja sateenkaarta🥰
Kirjoittamisiin! Rukoilemisiin!
Kävin pankin sivulla ja Oma kannassa.Molemmat oli Hebreaa.Kuin painajaisunessa.
Ei muuta kuin tilata pankkiin aika ja tietokone insinöörin opetukseen.
kunnes sivulle pääsy taas muuttuu...
Just noin on elämä nykyään - eikä vain ikäihmisillä, vaan lähes kaikilla
Jaksellaan, tärkein on Sanassa
Kiitos kuulumisista! On sinulla ihanan iso suku ja se on varmasti rikkaus, vaikkei aina kaikkia kerkeäisi tapaamaan Nivalassa käydessä.
Noita parvekkeen kukkasia aina ihailen.
Hän säät ja ilmat säätää... Rukoillaan näihin säihin tahtoaan ja jos armahtaisi meidät ääri-ilmiöiltä.
Siunattua kesäkuuta
Joo, rukous jatkuu, joka päivä - siunausta sinne, Seija
Hei, miksi blogisi kirjoituksia ei pysty kommentoimaan?
Minä olen halunnut sivuistani tällaiset, mutta vieraskirjaan voi kirjoittaa
Ja sähköpostia lähettää, jos haluaa.
Tavataan alttarilla ja muistetaan sinun pääkipuakin ja monia muitakin asioita. Joulunlapsikeräys-työtä, seurakunnassa palvelemista ynm. Olette monessa mukana.
Huominen reissukin olkoon siunattu kaikin puolin!!
Kauniita kukkia Seppo ostanut ja ikkuna loistaa niin puhtaana
Tuollaiset uskovien tapaamiset, sovitut ja spontaanit, on aivan elämän suolaa.
Minun luona tämän kevään kokoontunut tiistaisin pieni naisporukka sanan ja rukouksen hetkeen. Se on ollut siunaus ja ilon aihe viikoittain. Nyt rukoilemme siihen yhtä, kahta sopivaa henkilöä lisää.
Siunattua viikkoa sinne teille!
Kiitos rukouksistasi, Seija! Ne on kuultu ja niihin on vastattukin, se on varmaa!
Tietokoneen kanssa oli juuri taas ongelmia, mutta onneksi vanhin poikani osaa etänäkin neuvoa niin paljon, että me kaksi tietokonetumpeloa saimme sen taas tekohengitettyä eloon kunnes tapaamme Jyrkin perhettä ja Jyrki saa taas tehdä töitä koneen kanssa - itsepähän teki nämä sivut minulle, joten minun on päästävä koneelle...
Rukoilen teidän piirinne puolesta, kuulostaa hyvälle tuollainen sanan ja rukouksen piiri. Minulla on naistenilta viikon päästä, rukoillaan senkin puolesta - jatkamme sitä vasta syksyn tullen, mutta rukoushan ei lopu