Kirjoita vieraskirjaan

Annukka
14.06.2026 12:06

Ihanaa lomaa!

Paula itse
11.06.2026 13:42

Rakkaat lukijani!
Kirjoitin eilen Ajankohtaisen ja se oli paria kuvaa vaille valmis. Sitten kone tilttasi. Mutta hätä ei liene pitkäaikainen, sillä heti juhannuksen jälkeen porhallamme tietokone-eksperttini luo ja jos hän ei saa hommaa toimimaan, niin ihmettelen.
Siihen asti viettäkäämme kesää ja halutessasi voit lukea aikaisempia Ajankohtaisia (joita on yli 3 tuhatta) tai katsella poutapilviä ja sateenkaarta🥰
Kirjoittamisiin! Rukoilemisiin!

Annukka
01.06.2026 09:44

Kävin pankin sivulla ja Oma kannassa.Molemmat oli Hebreaa.Kuin painajaisunessa.
Ei muuta kuin tilata pankkiin aika ja tietokone insinöörin opetukseen.

kunnes sivulle pääsy taas muuttuu...

Paula
03.06.2026 16:10

Just noin on elämä nykyään - eikä vain ikäihmisillä, vaan lähes kaikilla
Jaksellaan, tärkein on Sanassa

Seija
30.05.2026 22:23
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

Kiitos kuulumisista! On sinulla ihanan iso suku ja se on varmasti rikkaus, vaikkei aina kaikkia kerkeäisi tapaamaan Nivalassa käydessä.

Noita parvekkeen kukkasia aina ihailen.

Hän säät ja ilmat säätää... Rukoillaan näihin säihin tahtoaan ja jos armahtaisi meidät ääri-ilmiöiltä.
Siunattua kesäkuuta

Paula
03.06.2026 16:08

Joo, rukous jatkuu, joka päivä - siunausta sinne, Seija

-
18.05.2026 16:24
Sivu löytyi: Olen vieraillut joskus ennenkin

Hei, miksi blogisi kirjoituksia ei pysty kommentoimaan?

Paula
18.05.2026 19:53

Minä olen halunnut sivuistani tällaiset, mutta vieraskirjaan voi kirjoittaa
Ja sähköpostia lähettää, jos haluaa.

Seija
06.05.2026 21:17
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

Tavataan alttarilla ja muistetaan sinun pääkipuakin ja monia muitakin asioita. Joulunlapsikeräys-työtä, seurakunnassa palvelemista ynm. Olette monessa mukana.

Huominen reissukin olkoon siunattu kaikin puolin!!
Kauniita kukkia Seppo ostanut ja ikkuna loistaa niin puhtaana

Tuollaiset uskovien tapaamiset, sovitut ja spontaanit, on aivan elämän suolaa.
Minun luona tämän kevään kokoontunut tiistaisin pieni naisporukka sanan ja rukouksen hetkeen. Se on ollut siunaus ja ilon aihe viikoittain. Nyt rukoilemme siihen yhtä, kahta sopivaa henkilöä lisää.

Siunattua viikkoa sinne teille!

Paula
11.05.2026 11:39

Kiitos rukouksistasi, Seija! Ne on kuultu ja niihin on vastattukin, se on varmaa!
Tietokoneen kanssa oli juuri taas ongelmia, mutta onneksi vanhin poikani osaa etänäkin neuvoa niin paljon, että me kaksi tietokonetumpeloa saimme sen taas tekohengitettyä eloon kunnes tapaamme Jyrkin perhettä ja Jyrki saa taas tehdä töitä koneen kanssa - itsepähän teki nämä sivut minulle, joten minun on päästävä koneelle...
Rukoilen teidän piirinne puolesta, kuulostaa hyvälle tuollainen sanan ja rukouksen piiri. Minulla on naistenilta viikon päästä, rukoillaan senkin puolesta - jatkamme sitä vasta syksyn tullen, mutta rukoushan ei lopu

Seija
26.04.2026 21:56
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

Siunattua ja virvoittavaa matkaa äitiä tapaamaan. Herra antakoon voimaa ja jaksamista!!
Muistaen Seija

Paula
30.04.2026 13:50

Kiitos, Seija, rukouksista - ne kuultiin, sillä matka meni oikein hyvin
Sinä olet yksi niistä muutamista, joiden puolesta rukoilen nimeltä klo 21, sillä tiedän, että sinä myös rukoilet silloin - ehkä on paljonkin rukoilijoita, en tiedä, sillä vain muutamat ovat laittaneet viestiä, niin että tiedän heidän olevan mukana - kiitos sinulle

annukka
23.04.2026 17:08
Sivu löytyi: Olen vakiovieras

Hauska tuo sinun nopealiikkeisyys.
Mieheni oli nuorena niin nopea,että vihkialttarillekin sain pidätellä,että pysyn mukana.

Paula
26.04.2026 16:32

Näin me ollaan erilaisia - ja hyvä niin

Tupsukka
15.04.2026 17:18

Kiitos paljon taas kirjoituksestasi, joka sisälsi paljon mielenkiintoista ja tärkeää asiaa. Jumalan johdatus tulee selkeästi näkyviin. Tosiaan, lähetystyötä voi tehdä monella tapaa ja Jumala varmasti räätälöi meille kaikille sopivan tavan, jos vain suostumme Hänen suunnitelmaansa.
Useamman kertaa on tullut luettua kirjasi Rohkeasti eteenpäin, sekin on suuri todistus Jumalan huolenpidosta.
Jaksamista ja levollista viikkoa

Paula
16.04.2026 09:48

Ole hyvä, Tupsukka! Minulla on tätä jakamisen tarvetta, niin että jos kirjoittamisen väli on liian pitkä, en tiedä, mistä aloittaisin ja sen takia saattaa olla välillä vaikea aloittaa ollenkaan

Kiva kuulla, että kirja on käytössä - minullakin on niitä vielä muutama kappale. Kerran ilokseni löysin yhden kirjoistani kirjaston palautushyllystä ja toki otin sen talteen eteenpäin annettavaksi

Siunattua päivää tänään ja rukousalttarilla taas tavataan viimeistään klo 21, jos Herra suo